Wanneer je bedrijf groeit, neemt vaak ook de complexiteit toe.
Zo ook bij Ros Vastgoed Adviseurs. Waar Wouter en Johan ondernemers helpen met het vinden van geschikte huisvesting.
De toename in het aantal projecten vroeg om een helder overzicht over de klanten en de gevonden objecten en hun documentatie.
Johan en Wouter wisten heel goed wat ze nodig hadden:
Een portaal waar relaties in kunnen loggen om te zien welke objecten er voor hun gevonden zijn, inclusief omschrijving en documentatie.
Dus dat hebben we gemaakt. Zo eenvoudig mogelijk.
Via een gebruiksvriendelijk controlepaneel kunnen objecten worden aangemaakt. Afbeeldingen, eigenschappen en documentatie worden toegevoegd. Deze objecten worden gekoppeld aan een relatie. Die ziet na het inloggen alleen de objecten die aan het account gekoppeld zijn!
Wanneer een object geen match blijkt te zijn wordt dit aangegeven bij het object. Waardoor het netjes gearchiveerd wordt. Zo ziet de klant alleen het actuele aanbod!
Zit jij ook nog te tobben met losse Excelsheets, emails, en mapjes met documenten? Dan zou een klantenportaal je wel eens bakken met tijd kunnen besparen.